Eventet kanë qenë prej kohësh zemra e pothuajse çdo sektori të biznesit në botë. Sinergjia e përsosur e veprimeve,të pranishmëve dhe pjesëmarrësve ka formuar gjithçka.

Derisa 2020 ndërhyri.

Një nga një eventet filluan të shtyheshin, dhe më pas u kanceluan totalisht pasi u bë e qartë se edhe atje ku grumbullimet sanksionoheshin me ligj, të pranishmit nuk kishin ndërmend të vinin. Aty ku disa sektorë të biznesit kanë konsideruar të rrinë në vend për të pritur një kthim në normalitet, industria e eventeve shpejt zbuloi se kjo nuk ishte më një opsjon. Bota ka lëvizur përpara, dhe që nga viti 2020 është koha për t’u bërë të vërtetë (në mënyrë virtuale) me eventet.

Thirrja për takime dhe përshëndetje, kabina dhe argëtimi mbetet e pandryshuar, por dorëzimi i këtyre ka marrë një hap të madh. Kur shfaqja më e madhe në botë e teknologjisë së konsumit në botë, Consumer Electronics Show njoftoi se do të kalonte e gjitha në digjitale në 2021, ajo nxiti komentet se ishte e pozicionuar mirë dhe në mënyrë unike për ta bërë këtë. Që nga ajo kohë, asaj i janë bashkuar shfaqje jo-teknologjike, siç është Unified Wine & Grape Symposium, shfaqja më e madhe tregtare e sektorit të verës në Amerikën e Veriut. Alibaba ka nisur njëzet shfaqje tregtare virtuale për sektorin B2B duke filluar nga transporti i mallrave deri tek shëndetësia e shtëpisë; dhe shfaqja më e madhe tregtare e Kinës, Panairi i Importit dhe Eksportit të Kinës, ose Panairi i Kantonit, tashmë është virtual. Nga ky vit e tutje, eventi virtual ka kapërcyer në krye të normales së re. Kjo, nga ana tjetër, kërkon që bizneset e të gjitha llojeve të përshtaten me teknologjitë dhe metodologjitë e reja nëse ata do të vazhdojnë të përfitojnë nga kontakti me palët e tyre të interesit dhe klientët.

Një Lojë e Re për Eventet Virtuale shikon ndryshimin e sjelljes, përshtatjen e kontentit, ri-imagjinimin e strategjive dhe iniciativave, menaxhimin e pritshmërive dhe pjesëmarrjen, dhe mbi të gjitha krijimin dhe mirëmbajtjen e një eventi virtual tërheqës për biznesin. Artikulli shikon llojin e teknologjive në lojë, risqet e përfshira në tranzicion të suksesshëm, si dhe ndryshimet e mendësisë që kërkohet për të lulëzuar në një mjedis të ri komunikimi.

Akrepat e orës janë kthyer në mënyrë dramatike përpara; dhe madje edhe kur takimet fizike do të jenë përsëri një realitet, qasja e industrisë së ngjarjeve do të jetë transformuar përgjithmonë.

Lexoni artikullin e plotë këtu.